Instagram Youtube Facebook עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

ד"ר פבלו אוטין מרצה לקולנוע, חוקר, מבקר ומרצה בחוג לקולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת תל אביב, בשנת 2013 נבחר ליושב ראש הראשון של פורום מבקרי הקולנוע בישראל.

 

ד"ר פבלו אוטין בקתדרה במוז"א

דר' פבלו אוטין מרצה בתחום הקולנוע מטעם הקתדרה במוזיאון ארץ ישראל וב-Zoom ומעביר סדרות מפגשים שבמהלכן נצלול אל תוך עולמם של יוצרים מבריקים ומוערכים בעולם ונתבונן בסרטים מזווית אחרת בכדי להשלים תמונה רחבה של היצירה.

 

 

 

משתתפים ממליצים:

"הקורס היה מעולה! פבלו הוא מרצה חכם, מאורגן, ברור, אין לי מספיק מילים להגדיר אותו. ההקשרים שהמרצה מביא הם מלמדים ביותר. פתאום יש לי פרספקטיבה על ההסטוריה של ספרד, בעיקר מאז פרנקו.מאוד שמחתי שבחרתי את הקורס הזה."


"ההרצאות ובחירת המצגות של ד"ר אוטין על היו מעניינות ומאירות עיניים על אספקטים שלא הכרתי באישיותו, דעותיו וסרטיו של אלמודובר. בהחלט מרצה ראוי ומשמח שהצטרף לקאדר המרצים של קתדרה"


"מרצה מרתק ,בא מוכן להרצאות אוהב את מה שמביא, שפה רהוטה."

"קורס נהדר, מהטובים ביותר ששמעתי בקתדרה. מצגת מצוינת ועשויה נכון, מתייחס להיבטים שונים של הסרטים: היסטוריה והמבע הקולנועי"

מרצים נוספים מאותו התחום

עולם שלם של ידע

גלו אירועים נוספים

הקתדרה היא מרכז בינתחומי ללימודים. במשך 15 השנים האחרונות למעלה מ-15000 אזרחים, בוגרים וצעירים נוהרים אל המוזיאון – מוז״א ברמת אביב כמו גם לסניפי הפעילות בכפר שמריהו, בית התפוצות במוזיאון תל אביב, סינמטק תל אביב, בתי הקולנוע ביס פלנט, הוד השרון, ומנדרין.

לצפייה בכל האירועים