Instagram Youtube Facebook עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הקתדרה משמשת כמקום מפגש להרצאות פתוחות בשלל תחומים. העיר תל אביב, הנחשבת לאחד ממרכזי התרבות התוססים בארץ, כוללת מגוון רחב של מוזיאונים מהשורה הראשונה.  ההרצאות של "הקתדרה" מתקיימות באחד מהמוזיאונים המרכזיים בעיר – מוזיאון ארץ ישראל. שטח המוזיאון, הכולל מגוון עצום של פריטים מהארץ, מהעולם, ומתקופות היסטוריות שונות, משמש במה למיטב המרצים בתחומי עניין השונים.


אילו הרצאות ניתן למצוא בקתדרה?

ההרצאות מיועדות לציבור הרחב המחפש מקום מפגש להאזנה לשלל הרצאות בתל אביב. החל מתחומים במדעי הרוח כמו היסטוריה ופילוסופיה, ועד לתחומים מדעיים יותר כמו הרצאות מדעים ופיזיקה. מיטב המוחות, המכשירים באקדמיות השונות את דור המחר בלימודים אקדמיים, מתאספים על מנת לחלוק את הידע העצום שצברו, כמו גם גילויים חדשים שהתפרסמו לאחר מחקרים אחרונים.


ניצול שעות הפנאי להעשרת הידע

שעות הפנאי המצומצמות בתקופות שונות בחיים, במיוחד בזמן בו הילדים גדלים, לא משאיר בידיהם של ההורים זמן להתפתח ולהעשיר את הידע. עם זאת, כאשר הילדים עוזבים את הקן, או לאחר היציאה לפנסיה, יש שפע הזדמנויות להתפתח בתחומים שונים. זמן זה יכול לאפשר לכם להקדיש משאבים ואנרגיה לתחביבים שונים, ולחזור לספסל הלימודים. הפעם – מתוך רצון להעשיר את הידע הכללי, ולהיחשף לשינויים האחרונים בתחומים עליהם קראתם רבות בעבר.
חובבי המסך הגדול יוכלו להשתתף במגוון הרצאות קולנוע, אחרים ללמוד על תאטרון, אירועים היסטוריים או תאוריות פיזיקליות מורכבות – המועברות בהרצאות פתוחות לציבור הרחב. הרצאות בתל אביב, על ידי מיטב המרצים במתחם יוקרתי ובאווירה אישית הופכים את הקתדרה למקום המועדף על רבים לבילוי בשעות הפנאי.


דיון אינטלקטואלי מעמיק

זוכרים את התקופה הזו? הרבה לפני שהדיון בסלון הביתי נסב על נושאים פוליטיים בוערים, או רכילות עסיסית, היינו פוצחים בדיון מעמיק על מהות החיים. דיונים אינטלקטואלים היו חלק משולחן ארוחת הערב, מלווים בתאוריה חדשה שזה עתה נחשפנו אליה. הרצאות הקתדרה מאפשרות לכם לחזור לאותם הימים בהם התאים האפורים עמלו שעות נוספות, ובכל יום למדתם עובדות חדשות, והעשרתם את עולמכם הפנימי בשלל תחומים. 
הצטרפו להרצאות של הקתדרה במוזיאון תל אביב – וגלו עולם שלם שמחכה לכם במרחק קצר מהבית.