שאלות ותשובות

רישום להרצאות וקורסים

ניתן לחפש את הקורסים/ההרצאות המבוקשים לפי שמם, או שם המרצה. לחילופין, ניתן לחפש קורסים לפי שיוך הקטגוריה שלהם. 
לאחר שהגעתם לעמוד הקורס, יש ללחוץ על הכפתור הזמן עכשיו ומשם להמשיך לפי ההוראות.
שימו לב: 
לקוחות ממשיכים וחברי מועדון "קתדרה פלוס" נדרשים להתחבר לאתר בתחילת התהליך על מנת לקבל את המחירון המתאים. לביצוע ההתחברות יש ללחוץ על כפתור התחבר/י בתפריט העליון מצד שמאל באתר. 
 

ניתן להירשם להרצאות בודדות מתוך קורסים כשבועיים לפני מועד פתיחת הקורס. את הרישום ניתן לעשות דרך האתר / טלפון: 5288*/ הודעת וואטסאפ למס': 054-9195288.
 

מימוש זיכוי להרצאה יתבצע החל משבועיים לפני מועד ההרצאה המבוקשת דרך שירות הלקוחות. ניתן לפנות באמצעות מייל: katedra@katedra.co.il/ טלפון: 5288*/ הודעת וואטסאפ למס': 054-9195288. (לפרטים נוספים בנוגע לנהלי זיכויים לחצ.י כאן).
 

במידה וביצעתם התחברות לאתר תוכלו לראות את הקורסים וההרצאות אליהם נרשמתם באמצעות לחיצה על הכפתור אזור אישי. להתחברות לאתר לחצו על  התחבר/י הממוקם בתפריט העליון מצד שמאל באתר. 
 

לפרטים לגבי תנאי ביטול הרשמה לחצ.י כאן


הרצאות מקוונות ב- ZOOM

קישור ל-ZOOM יישלח במייל. לאחר לחיצה על קישור המפגש תתחברו ישירות לתוכנת ה- ZOOM. 
שימו לב: הקישור שנשלח הינו אישי וניתן להתחבר עמו ממכשיר אחד בלבד. 
 

- קישור להרצאות בערב יישלח בבוקר ההרצאה במייל.
- קישור להרצאות בבוקר יישלח ערב לפני ההרצאה במייל.

 

קישור ל-ZOOM נשלח אוטומטית לכל הלקוחות הרשומים להרצאה. הקישור נשלח למייל שמוזן במערכת עבור כל לקוח. 
במידה ואינכם מוצאים את הקישור להרצאה מומלץ לחפש בדוא"ל הודעה מהכתובת - katedra@email.smarticket.co.il, או לחילופין את צירוף המילים "קישור הצטרפות למפגש".
 
שימו לב: המיילים עשויים להתקבל גם בדואר זבל /ספאם, וב- GMAIL גם בתיבת "קידומי מכירות"/Promotions. במידה ולא קיבלתם מייל עם קישור המפגש ב-ZOOM, מומלץ לבדוק האם המייל הגיע לאחת מהאפשרויות הנ"ל.

תמונה להמחשה:

בעיה שמתרחשת לעיתים בתוכנת ה-ZOOM. אין מה לחשוש - הפתרון הוא פשוט! התחבר.י מחדש דרך הלינק עמו נכנסם להרצאה. לחלופין, אפשר לבקש את הקלטת המפגש (במידה והמפגש מוקלט).

 

במידה ויש לכם טלוויזיה "חכמה" עם חיבור HDMI תוכלו לחבר את המחשב למסך הטלוויזיה ולצפות בהרצאה. לסרטון הסבר לחצ.י כאן.


צפייה בהרצאה מוקלטת
 

רוב ההרצאות המקוונות ב-ZOOM מוקלטות. אנו עושים מאמצים על מנת להקליט את כל ההרצאות, אך חלקן אינן מוקלטות, לבקשת המרצים.
 

יש לפנות לשירות הלקוחות במייל: katedra@katedra.co.il / טלפון: 5288*/ הודעת וואטסאפ למס': 054-9195288 ולבקש להירשם לקבלת ההקלטה של ההרצאה המבוקשת. ההקלטה תשלח אליכם עד כ-24 שעות לאחר קיום ההרצאה.

 

ההקלטה תקפה ל-48 שעות ממועד שליחתה. (חלק מההקטות יהיו תקפות לזמן קצר יותר, על פי בקשת המרצים).
שימו לב: אם תוקף ההרצאה עבר, לא ניתן יהיה לצפות בהרצאה.

 

עד כ-24 שעות לאחר קיום ההרצאה יישלח למי שנרשם.ה מראש מייל עם קישור ישיר לאזור האישי באתר, בו ניתן לצפות בהרצאה המוקלטת.
עבור לקוחות שנרשמים להקלטה לאחר ההרצאה - ההקלטה תמתין באזור האישי באתר.


יש לכם שאלות נוספות? צרו עמנו קשר ונשמח לענות.
katedra@katedra.co.il | *5288 | וואטסאפ 0549195288
 

מערכת כרטיסים מערכת למכירת כרטיסים