שאלות ותשובות

רישום להרצאות וקורסים

ניתן לחפש את הקורס/ההרצאה המבוקשים לפי שמם, או שם המרצה. לחילופין, ניתן לחפש קורסים לפי שיוך הקטגוריה שלהם. 
לאחר שהגעתם לעמוד הקורס, יש ללחוץ על הכפתור "הזמן עכשיו" ומשם להמשיך לפי ההוראות.
** שימו לב: 
לקוחות ממשיכים וחברי מועדון "קתדרה +" נדרשים להתחבר לאתר בתחילת התהליך על מנת לקבל את המחירון המתאים. לביצוע ההתחברות יש ללחוץ על כפתור "התחבר/י" בתפריט העליון מצד שמאל באתר. 
 

ניתן להירשם להרצאות בודדות מתוך קורסים כשבועיים לפני מועד פתיחת הקורס. את הרישום ניתן לעשות דרך האתר / טלפון: 5288*/ הודעת וואטסאפ למס': 054-9195288.
 

מימוש זיכוי להרצאה יתבצע החל משבועיים לפני מועד ההרצאה המבוקשת דרך שירות הלקוחות. ניתן לפנות באמצעות מייל: katedra@katedra.co.il/ טלפון: 5288*/ הודעת וואטסאפ למס': 054-9195288. (לפרטים נוספים בנוגע לנהלי זיכויים לחצו כאן).
 

במידה וביצעתם התחברות לאתר תוכלו לראות את הקורסים וההרצאות אליהם נרשמתם באמצעות לחיצה על הכפתור "אזור אישי". להתחברות לאתר לחצו על  "התחבר/י". הממקום בתפריט העליון מצד שמאל באתר. 
 

לפרטים נוספים לגבי תנאי ביטול קורסים לחצו כאן


הרצאות מקוונות ב- ZOOM

קישור ל-ZOOM יישלח במייל. לאחר לחיצה על קישור המפגש תתחברו ישירות לתוכנת ה- ZOOM. 
*שימו לב: הקישור הינו אישי וניתן להתחבר ממכשיר אחד בלבד לכל מייל!
 

- קישור להרצאות בערב יישלח בבוקר ההרצאה במייל.
- קישור להרצאות בבוקר יישלח ערב לפני ההרצאה במייל.

 

במידה ואינכם מוצאים את הקישור לפגישה מומלץ לחפש בדוא"ל הודעה מהכתובת - katedra@email.smarticket.co.il, או לחילופין לחפש את המילים "קישור הצטרפות למפגש". הקישור נשלח אוטומטית לכל מי שרשום למפגש ושהמייל שלו מוזן אצלנו במערכת.  
**שימו לב: המיילים עשויים להתקבל גם בדואר זבל /ספאם, וב- GMAIL גם בתיבת "קידומי מכירות"/Promotions. במידה ולא קיבלתם מייל עם קישור המפגש ב-ZOOM, מומלץ לבדוק האם המייל הגיע לאחת מהאפשרויות הנ"ל.

תמונה להמחשה:

בעיה שקורה לעיתים בתוכנת ה- ZOOM. אין מה לחשוש - הפתרון הוא פשוט. כדאי לנסות להתנתק ולהתחבר שוב למפגש וזה יסתדר. לחלופין, אפשר לבקש את הקלטת המפגש (במידה והמפגש מוקלט).

 

במידה ויש לכם טלוויזיה "חכמה" עם חיבור HDMI תוכלו לחבר את המחשב לטלוויזיה ולצפות בהרצאה בטלוויזיה. לסרטון הסבר לחצ/י כאן.


צפייה בהרצאה מוקלטת
 

הרוב המוחלט של ההרצאות המקוונות ב-ZOOM מוקלטות. אנחנו עושים מאמצים על מנת להקליט את כל ההרצאות, אך חלקן אינן מוקלטות, לבקשת המרצים.
 

יש לפנות לשירות הלקוחות במייל: katedra@katedra.co.il / טלפון: 5288*/ הודעת וואטסאפ למס': 054-9195288 ולבקש שיוסיפו אתכם לרשימת מבקשי ההקלטות של ההרצאה המבוקשת. ההקלטה תשלח אליכם עד כ-24 שעות לאחר קיום ההרצאה.

 

ההקלטות תקפות ל-48 שעות ממועד ההרצאה (חלקן יהיו בתוקף לזמן קצר יותר, לפי בקשת המרצים).
שימו לב: אם תוקף ההרצאה עבר, לא ניתן יהיה לצפות בהרצאה.

 

עד כ-24 שעות לאחר קיום ההרצאה יישלח אליכם מייל עם קישור ישיר וסיסמא לצפייה בהרצאה המוקלטת. הקישור יוביל אתכם לאתר VIMEO בו תתבקשו להקיש את הסיסמא שהתקבלה במייל. 
שימו לב: יש לכתוב את הסיסמא בדיוק כפי שהיא כתובה במייל - אותיות אנגלית קטנות ומספרים וללא רווחים. ניתן גם להעתיק את הסיסמה מהמייל ולהדביק אותה באתר VIMEO.


יש לכם שאלות נוספות? צרו עמנו קשר ונשמח לענות.
 

מערכת כרטיסים מערכת למכירת כרטיסים